28. 03. 2012.

Buzet i Klobuk

Kao pripremu za penjanje na Kalymnosu Borna i ja smo odradili vikend na Klobuku. To je dio Mosora na kojem splitski penjači uređuju novo penjalište. Izuzetno me fascinira obzirom na položaj i ljepotu smjerova. Odlične duge linije po zasiganoj stijeni. Prihvatljive teškoće smjerova ( naročito za mene ) . Penjali smo dva dana većinom na pogled do 7b. Naročito me se dojmila duga i ogromna siga Fantazista (7b) iako zasada na Klobuku nema lošeg smjera. Uglavnom vratit ćemo se ponovo i napraviti i nešto svoje ...
Zadnji vikend u ožujku proveo sam u Buzetskom kanjonu praveći nove smjerove u okviru bolting vikenda. Još jedno novo područje sa dosta potencijala na koje ću sigurno odlaziti raditi smjerove i penjati. Jednostavan pristup , lijep ambijent i stijena nude doata mogućnosti. Tokom vikend aopremljeno je 13 novih smjerova a ja sam od toga opremio 2 i nešto ispenjao. Ocjene su razne pa će materijala biti za svakoga.
Za to vrijeme Borna uredno trenira i priprema se za natjecanja i naravno Kalymnos.
Buzetski kanjon - novi sektor
Klobuk - Jugoslavija 7b+

Nema komentara:

Dobro došli na blog penjačke obitelji Čujić / Welcome to the blog of the climbing family Čujić