02. 07. 2010.

Tekme i penjanje

02.07. Nakon Arca već slijedeći vikend dečki su imali težinsku tekmu za Kup RH u Rijeci. Kao i uvijek dobra atmosfera i odlična organizacija. Borna i Timon tekmu su rutinski odradili te svaki u svojoj kategoriji osvojili prvo mjesto.

Za to vrijeme ja sam pokušavao uhvatiti nešto vremena za svoje penjanje pa sam tako u kanjonu Rječine ispenjao jedan 7b.

Malo smo penjali i na Pokojcu gdje sam se prisjećao "slavnih" dana Heretika , Svaroga i ostalih smjerova koje sam tamo napravio.

Produženi vikend iskoristili smo za penjanje u Vintjanu te meni uvijek dragom kanjonu Mirne gdje je Borna penjao smjerove do ocjene 7a . Ja sam na pogled popeo Buzećanke ( 7a ) te još jedan smjer ocjene 7a+ ( Night club ) . Ostalo je bilo mokro.
Ponovo sam se vratio i u Golobove pečine gdje sam penjao do ocjene 7c.
Kanjon Mirne

Nema komentara:

Dobro došli na blog penjačke obitelji Čujić / Welcome to the blog of the climbing family Čujić